Ta strona stosuje pliki cookies. Poczytaj co to jest w polityka cookies
Konta bankowe
Darmowe konto bankowe (1)



Ksi▒┐ki komputerowe
Gimp i Photoshop (8)

Flash i ActionScript (7)

Openoffice i Office (8)

Grafika 3D Blender (3)

PHP (12)

JavaScript (7)

Java (9)

C# (5)

Tworzenie stron WWW (6)

Ajax (9)

Linux i Windows (8)

Pozycjonowanie stron (2)



Serwery WWW
Dobre serwery WWW (3)

Domeny - gdzie zam├│wi─ç



Programy komputerowe
Programy antywirusowe (1)

Zarz─ůdzanie plikami (1)

Do prowadzenia firmy (1)

Graficzne - (phothoshop) (4)

Tworzenie stron WWW

Multimedialne (2)

Programy biurowe

Mapy - nawigacja GPS

Nawigacja GPS

System (windows)

Bezpiecze┼ästwo dzieci (1)

Lista produktˇw
Java
 Nazwa      Cena   Do koszyka 
Eclipse. Podr─Öcznik programisty 
  • Podstawowe wiadomo┼Ťci o Eclipse -- interfejs, konfiguracja i po┼é─ůczenie z innymi aplikacjami
  • Pakiet Java Development Tools
  • Testowanie i usuwanie b┼é─Öd├│w aplikacji stworzonych za pomoc─ů Eclipse
  • Praca zespo┼éowa -- wsp├│┼épraca Eclipse z systemem CVS
  • Zarz─ůdzanie konfiguracj─ů Eclipse
  • Architektura ┼Ťrodowiska Eclipse
  • Tworzenie modu┼é├│w rozszerzaj─ůcych
  • Okna dialogowe, kreatory i widoki
  • Architektura projekt├│w
  • Tworzenie pakiet├│w i system├│w pomocy dla u┼╝ytkownik├│w
  • Wykorzystanie technologii COM i OLE
    79,90z┼é   Zobacz szczegˇ│y 
J2ME. Praktyczne projekty 
  • Zainstaluj i skonfiguruj ┼Ťrodowisko pracy
  • Wykorzystaj po┼é─ůczenia internetowe i j─Özyk XML
  • Napisz odtwarzacz multimedialny i gr─Ö
  •     33,00z┼é   Zobacz szczegˇ│y 
    J2ME. Tworzenie gier 
  • Instalacja i konfiguracja narz─Ödzi Wireless Toolkit, Ant i Antenna
  • Tworzenie interfejsu u┼╝ytkownika
  • Rysowanie podstawowych obiekt├│w graficznych
  • Algorytm ┼Ťledzenia promieni ┼Ťwiat┼éa
  • Reprezentacja obiekt├│w 3D w Java Mobile 3D
  • Modelowanie o┼Ťwietlenia i cieniowania
  • Animowanie obiekt├│w
  • Przygotowanie sceny gry w programie Blender
  • Komunikacja poprzez interfejs Bluetooth
  • Tworzenie gry typu \"multiplayer\"
  •     39,00z┼é   Zobacz szczegˇ│y 
    Java 2. Podstawy 
  • Om├│wienie j─Özyka Java i tworzenia aplikacji w ┼Ťrodowisku Forte(tm)
  • Tworzenie aplikacji GUI przy pomocy nowych klas Swing
  • Sposoby pisania klas proxy i klas wewn─Ötrznych
  • Korzystanie z modelu zdarze┼ä Javy
  • Om├│wienie klas strumieni oraz mechanizmu zarz─ůdzania plikami
  •     79,00z┼é   Zobacz szczegˇ│y 
    Java 2. Techniki zaawansowane. Wydanie II 
  • Aplikacje wielow─ůtkowe
  • Kolekcje i operacje na nich
  • Po┼é─ůczenia sieciowe
  • Interfejs JDBC i LDAP
  • Aplikacje rozproszone
  • Technologia CORBA
  • Zaawansowane mo┼╝liwo┼Ťci bibliotek Swing i AWT
  • Technologia JavaBeans
  • Bezpiecze┼ästwo aplikacji
  • Internacjonalizacja
  • Korzystanie z j─Özyka XML
  •     125,00z┼é   Zobacz szczegˇ│y 
    Java. Programowanie obiektowe 
  • Cechy programowania obiektowego
  • Obiektowo┼Ť─ç w Javie
  • Tworzenie i stosowanie klas i obiekt├│w
  • Budowanie pakiet├│w
  • Tworzenie aplet├│w
  • Komunikacja aplet├│w ze skryptami Java Script
  • Obiekty nas┼éuchuj─ůce i obs┼éuga zdarze┼ä
  • Przechwytywanie wyj─ůtk├│w
  • Synchronizacja w─ůtk├│w
  •     37,00z┼é   Zobacz szczegˇ│y 
    Java. Programowanie, biblioteki open-source i pomys┼éy na nowe pr 
  • Nieznane funkcje standardowego API Javy
  • Przetwarzanie ┼éa┼äcuch├│w tekstowych
  • Analiza plik├│w XML i HTML
  • Stosowanie RDF w projektach
  • Czytanie kana┼é├│w RSS
  • Obliczenia o dowolnej precyzji
  • Realizacja algorytm├│w genetycznych
  • Symulowanie sieci neuronowych
  • Generowanie plik├│w SVG
  • Wsp├│┼épraca z interfejsem MIDI
  •     37,00z┼é   Zobacz szczegˇ│y 
    Java. Receptury 
  • Poczta elektroniczna
  • Obs┼éuga baz danych
  • Wykorzystanie XML
  • Programowanie rozproszone
  • Introspekcja
  • Tworzenie program├│w wieloj─Özycznych
  • Wykorzystanie grafiki oraz d┼║wi─Öku
  • Tworzenie graficznego interfejsu u┼╝ytkownika
  •     95,00z┼é   Zobacz szczegˇ│y 
    Praktyczny kurs Java. Wydanie II 
  • Instalacja Javy w Windows i Linuksie
  • Instrukcje Javy
  • Operacje na tablicach
  • Podstawy programowania obiektowego
  • Obs┼éuga wyj─ůtk├│w
  • Zaawansowane zagadnienia programowania obiektowego
  • Operacje wej┼Ťcia i wyj┼Ťcia
  • Obs┼éuga myszy i klawiatury
  • Tworzenie interfejs├│w u┼╝ytkownika
  • Korzystanie z komponent├│w
  •     39,90z┼é   Zobacz szczegˇ│y 
    WyÂwietlono rekordy od 1 do 9 (z 9 znalezionych) Stron:  1 
    NowoÂci wiŕcej
    Die angegebene Datei konnte nicht auf dem Server gefunden werden!