Praktyczny przewodnik po skutecznej promocji w internecie
- Sk?d wyszukiwarki bior? informacje o wy?wietlanych stronach?
- Jak sprawi?, aby Twoja firma pojawia?a si? w wynikach przed konkurencj??
- Jakich dodatkowych technik promocji u?y? do zwi?kszenia ruchu na stronie i zwi?zanych z tym zysków?
Wywiad z autorami ksi??ki
Wyobra? sobie, ?e w trakcie surfowania po internecie znalaz?e? ciekaw? ofert?. Po pewnym czasie chcesz wróci? na stron?, na której znajduje si? interesuj?cy Ci? produkt, ale nie pami?tasz jej adresu ani nazwy firmy. Wpisujesz w wyszukiwarce nazw? przedmiotu, ale zamiast szukanej witryny pojawiaj? si? setki innych. Zniecierpliwiony kupujesz produkt u innego sprzedawcy. Nie chcesz, aby co? podobnego spotka?o Twoich klientów? Zainteresuj si? pozycjonowaniem stron, czyli technikami poprawiania pozycji witryny w wynikach wy?wietlanych przez wyszukiwarki.
Dzi?ki ksi??ce "Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak to si? robi" zrozumiesz, jak dzia?aj? wyszukiwarki, jak wp?ywa to na kolejno?? wy?wietlania odno?ników do znalezionych materia?ów, a przede wszystkim -- jak u?y? tej wiedzy do tworzenia stron, które b?d? zajmowa?y wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Poznasz tak?e techniki umo?liwiaj?ce popraw? funkcjonalno?ci witryny oraz dodatkowe sposoby jej promowania, dzi?ki czemu liczba osób odwiedzaj?cych strony Twojej firmy szybko wzro?nie, podobnie jak generowane przez ni? zyski.
- Dzia?anie wyszukiwarek
- Dobór odpowiednich s?ów kluczowych
- Poprawny uk?ad elementów stron
- U?ywanie odsy?aczy wewn?trznych i zewn?trznych
- U?atwianie indeksacji witryny
- Monitorowanie ruchu na stronie i jej popularno?ci
- Zapewnianie funkcjonalno?ci witryny
- Dodatkowe techniki promocji stron
- Wystrzeganie si? nieuczciwych pozycjonerów
Wyprzed? konkurencj? i u?atw swoim klientom dotarcie do swojej oferty.
|