Ta strona stosuje pliki cookies. Poczytaj co to jest w polityka cookies
Konta bankowe
Darmowe konto bankowe (1)



Książki komputerowe
Gimp i Photoshop (8)

Flash i ActionScript (7)

Openoffice i Office (8)

Grafika 3D Blender (3)

PHP (12)

JavaScript (7)

Java (9)

C# (5)

Tworzenie stron WWW (6)

Ajax (9)

Linux i Windows (8)

Pozycjonowanie stron (2)



Serwery WWW
Dobre serwery WWW (3)

Domeny - gdzie zamówi?



Programy komputerowe
Programy antywirusowe (1)

Zarz?dzanie plikami (1)

Do prowadzenia firmy (1)

Graficzne - (phothoshop) (4)

Tworzenie stron WWW

Multimedialne (2)

Programy biurowe

Mapy - nawigacja GPS

Nawigacja GPS

System (windows)

Bezpiecze?stwo dzieci (1)

Flash. Akademia matematycznych sztuczek. Wydanie I
[flash]
59,00z?


Tworzenie zaskakuj?cych efektów graficznych

  • Jak stworzy? trójwymiarowe wykresy?
  • Jak wykorzysta? wzory matematyczne w programowaniu?
  • W jaki sposób zastosowa? geometri? fraktaln? do generowania grafiki?

Jeste? programist? Flasha i szukasz nowych wyzwa?? A mo?e zastanawiasz si?, czy matematyka, jak? pozna?e? w szkole lub na studiach, mo?e okaza? si? przydatna w projektach prezentacji flashowych? Je?li chcesz stworzy? we Flashu co? nowego, ?wietnie si? przy tym bawi?c, mo?esz wykorzysta? w tym celu swoj? wiedz? matematyczn?. Fraktale, ci?g Fibonacciego, geometria trójwymiarowa, rachunek wektorowy -- to wszystko mo?e sta? si? narz?dziem, dzi?ki któremu uzyskasz zapieraj?ce dech w piersiach efekty graficzne.

Ksi??ka "Flash. Akademia matematycznych sztuczek. Wydanie II" to zbiór projektów, których twórcy w ciekawy sposób wykorzystuj? znane zale?no?ci matematyczne. Czytaj?c j?, dowiesz si?, jak powstaj? hipnotyczne efekty wiruj?cych kszta?tów geometrycznych oraz jak generowa? fraktalne krajobrazy i figury. Poznasz mo?liwo?ci wykorzystania translacji wektorowych i macierzowych do konstruowania trójwymiarowych wykresów oraz bry?. Nauczysz si? tak?e uwzgl?dnia? dynamik? w animacjach i symulowa? jej wp?yw na animowane obiekty.

  • Animowanie kszta?tów dwuwymiarowych
  • Faluj?ca siatka
  • Tworzenie fraktalnych ro?lin i krajobrazów
  • Wykorzystanie rekurencji
  • Efekty trójwymiarowe

Przekonaj si?, ?e matematyka wcale nie musi by? ?mudna i m?cz?ca.

Data dodania produktu do sklepu: sobota, 31 maja 2008.
Recenzje
Nowości więcej

Bardzo szybki serwer - nazwa.pl
366,00z?
Różne
Powiadomienia więcej
Informowanie o produktachInformuj mnie o aktualizacjach produktu Flash. Akademia matematycznych sztuczek. Wydanie I
Dla znajomego
 
Powiedz o tym produkcie komuś, kogo znasz.
Informacje
O Pasażu
Korzystanie z serwisu

Copyright © 2004 osCommerce Professional
kredyt, konto bankowe, biznes