Ta strona stosuje pliki cookies. Poczytaj co to jest w polityka cookies
Konta bankowe
Darmowe konto bankowe (1)



Ksi±¿ki komputerowe
Gimp i Photoshop (8)

Flash i ActionScript (7)

Openoffice i Office (8)

Grafika 3D Blender (3)

PHP (12)

JavaScript (7)

Java (9)

C# (5)

Tworzenie stron WWW (6)

Ajax (9)

Linux i Windows (8)

Pozycjonowanie stron (2)



Serwery WWW
Dobre serwery WWW (3)

Domeny - gdzie zamówić



Programy komputerowe
Programy antywirusowe (1)

ZarzÄ…dzanie plikami (1)

Do prowadzenia firmy (1)

Graficzne - (phothoshop) (4)

Tworzenie stron WWW

Multimedialne (2)

Programy biurowe

Mapy - nawigacja GPS

Nawigacja GPS

System (windows)

BezpieczeÅ„stwo dzieci (1)

Flash. Akademia matematycznych sztuczek. Wydanie I
[flash]
59,00zł


Tworzenie zaskakujących efektów graficznych

  • Jak stworzyć trójwymiarowe wykresy?
  • Jak wykorzystać wzory matematyczne w programowaniu?
  • W jaki sposób zastosować geometriÄ™ fraktalnÄ… do generowania grafiki?

Jesteś programistą Flasha i szukasz nowych wyzwań? A może zastanawiasz się, czy matematyka, jaką poznałeś w szkole lub na studiach, może okazać się przydatna w projektach prezentacji flashowych? Jeśli chcesz stworzyć we Flashu coś nowego, świetnie się przy tym bawiąc, możesz wykorzystać w tym celu swoją wiedzę matematyczną. Fraktale, ciąg Fibonacciego, geometria trójwymiarowa, rachunek wektorowy -- to wszystko może stać się narzędziem, dzięki któremu uzyskasz zapierające dech w piersiach efekty graficzne.

Książka "Flash. Akademia matematycznych sztuczek. Wydanie II" to zbiór projektów, których twórcy w ciekawy sposób wykorzystują znane zależności matematyczne. Czytając ją, dowiesz się, jak powstają hipnotyczne efekty wirujących kształtów geometrycznych oraz jak generować fraktalne krajobrazy i figury. Poznasz możliwości wykorzystania translacji wektorowych i macierzowych do konstruowania trójwymiarowych wykresów oraz brył. Nauczysz się także uwzględniać dynamikę w animacjach i symulować jej wpływ na animowane obiekty.

  • Animowanie ksztaÅ‚tów dwuwymiarowych
  • FalujÄ…ca siatka
  • Tworzenie fraktalnych roÅ›lin i krajobrazów
  • Wykorzystanie rekurencji
  • Efekty trójwymiarowe

Przekonaj się, że matematyka wcale nie musi być żmudna i męcząca.

Data dodania produktu do sklepu: sobota, 31 maja 2008.
Recenzje
Nowo¶ci wiêcej

Serwer firmy - linuxpl.com
48,80zł
Ró¿ne
Powiadomienia wiêcej
Informowanie o produktachInformuj mnie o aktualizacjach produktu Flash. Akademia matematycznych sztuczek. Wydanie I
Dla znajomego
 
Powiedz o tym produkcie komu¶, kogo znasz.
Informacje
O Pasa¿u
Korzystanie z serwisu

Copyright © 2004 osCommerce Professional
kredyt, konto bankowe, biznes